Gå til innhold

Bio - Gro. Erfaringer ?


TorSer

Anbefalte innlegg

Ser at gymgrosisten har fått inn det siste nye og revolusjonerende tillskuddet Bio-Gro.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/bio-gro-90-g-unflavored?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=Main%20List&utm_campaign=GGNO_v12_Kille

Noen som har erfaringer med dette ?

Lest div tester på det store internett der brukere skryter det opp i skyene og lurer på om noen her har som har opplevd samme effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Jester
https://blog.priceplow.com/supplement-news/bio-gro-banned

Kom over denne som sier det er blitt ulovlig i usa og er satt på WADAs dopingliste.. Bør vel kjøpe opp før det blir tatt av markedet i Norge:whistle:

  • According to a WADA statement, colostrum is not prohibited per se, however it contains certain quantities of IGF-1 and other growth factors which are prohibited and can influence the outcome of anti-doping tests. Therefore WADA does not recommend the ingestion of such products.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor? Så du kan ta noe som ikke vil ha noen slags merkbar effekt oralt bare fordi det er ulovlig?

Nei, men med tanke på om det er noen som bruker det som føler de får en effekt av det og liker produktet, så kan de kjøpe opp før det blir tatt av markedet hvis de vil fortsette å bruke det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent helsemessig så aner jeg ikke hvor bra det er å putte i seg dette. Det har jeg ikke giddet å sjekke. Men problemet med tilskudd som dette er at det er fuckings dyrt at du har ikke sjangs i helvete på å kunne fortsette å kjøpe dette i lange tider. Det vil bety at du 100% sikkert ikke kommer til å sitte igjen med noe ekstra gains etter bruk, med mindre det gir enormt raske, permanente gains som du bare kan opprettholde etter bruk (noe du selvsagt ikke får).

Viss man ønsker seg raske gains, og vil gjøre det billig, så er det steroider som er tingen. That's it. Enten tar du det, eller så lar du være. Mtp. effekten av steroider, så er det sinnssykt billig til sammenligning med ALT av kosttilskudd. En kur for 5000 kr kan gi deg flere ÅRS progress for en naturlig bygger. Kjøper du kosttilskudd for 5000 kr, så har du forhåpentligvis bare investert i primært pulvermat + litt PWO, kreatin og annet basic shit som er litt lulz å bruke for dat miniekstraeffekt/placebo-effekt (fordi du vil så gjerne tro at du vokser litt mer av denne mystiske pulverblandingen). I slike tilfeller sprer du forbruket av tilskudd ut over flere måneder fordi alt annet ville være galskap, og du sitter da kanskje igjen med f. eks en 7 kgs økning i kroppsvekt over mange mnd. + litt gains i baseløftene (10-20 kg ekstra), men ikke noe crazy shit.

Too bad at steroider har en mengde bivirkninger, da. Og at det er ulovlig, så det er faktisk ikke et alternativ å bruke for den som er opptatt av sånt. Den enkle regel i min verden er: Viss noe funker ekstremt bra, så har det alltid bivirkninger. Det er KJIPT, og det er SANT. Alt som forstyrrer den normale balansen i kroppen i stor grad, vil til syvende og sist også ha med seg ulemper. Kroppen vil alltid prøve kompensere, og kjempe for å fortsette å få lov til å være et normalt menneske - ikke en liten versjon av hulken med lav fettprosent og masse muskelmasse. Kroppen synes det er diggere å veie 80 kg og ha små muskler + litt fett.

Den eneste måten å faktisk bli bra trent på, er å trene lenge. Lenge, lenge, lenge. Kjempelenge. Mange år. Demotiverende og sant for mange, men det er bedre å akseptere det NÅ enn å waste penger på Bio-Gro fra iSatori. I mitt tilfelle skulle jeg f. eks tatt 6 g av dette hver dag. 90 g (som er i boksen) delt på 6 g per dag = 15 porsjoner. Mao. måtte jeg betalt 400 kr for ca. to ukers bruk, og det er når det er på TILBUD!

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...