Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frokost - havegryn og 1 banan + protein shake.

lunsj - 2 skiver og litt frukt.

middag - kylling og ris som oftest

1 time etter middag - protein shake

30-45min før trening - kreatin + bcaa

rett etter trening- protein shake + bcaa

1-2 timer etter trening : egg

Kan noen gi en tilbakemelding til dette? Tusen takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28423-hvordan-h%C3%B8res-dette-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hvor du er og hvilken retning du vil bevege deg i.

Høyde? Vekt? Alder? Kjønn? Treningsmål? Treningsprogram? Tidligere treningserfaring? Noen allergier / intoleranse? Noen skader?

Beklager skal forklare.

høyde: 171

vekt: 60kg

alder: 15år

trenings mål: Bli sterk over hele kroppen og få synelige muskler. Bare vokse og vokse.

treningsprogram : består av trening av hele kroppen på forskjellige dager.

Ingen allergier eller skader

Nå vet jo ikke vi stort om treningsprogrammet ditt,jeg ville anbefalt deg å finne frem til din lokale Styrkeløfteklubb og la de hjelpe deg med å lære deg knebøy, benkpress og markløft, da du antakeligvis har behov for å trene disse øvelsene om du vil bli stor og sterk.

Klarer du å prestere/øke vektene på trening mens du holder god teknikk?

Annonse

Nå vet jo ikke vi stort om treningsprogrammet ditt,jeg ville anbefalt deg å finne frem til din lokale Styrkeløfteklubb og la de hjelpe deg med å lære deg knebøy, benkpress og markløft, da du antakeligvis har behov for å trene disse øvelsene om du vil bli stor og sterk.

Klarer du å prestere/øke vektene på trening mens du holder god teknikk?

Jeg trener knebøy og benkpress. Skal snart begynne på markløft men jeg trener meg opp til det nå. Jeg har økt en del på vektene mens teknikken fortsatt sitter ja.

frokost - 80g havregryn og en hel banan + en protein shake

lunsj - 2 grove skiver med salami og en banan eller eple

middag - 100-200g skylling/100g kjøttdeig/100-200g fisk + 2-3 knyttnever ris (ferdig kokt).

kveldsmat - 2-5 skiver + egg

Viss du ikke vil stresse så mye så kan du spise noenlunde likt hver dag og veie deg ukentlig. Viss vekta ikke går opp etter to uker må du spise mer. Viss du er veldig redd for å legge på deg litt fett i prosessen kan det være lurt å telle kalorier og protein/karbs/fett.

Viss du ikke vil stresse så mye så kan du spise noenlunde likt hver dag og veie deg ukentlig. Viss vekta ikke går opp etter to uker må du spise mer. Viss du er veldig redd for å legge på deg litt fett i prosessen kan det være lurt å telle kalorier og protein/karbs/fett.

spiser ganske likt hver dag. Før jeg begynte å spise sunt (2 måned siden) veide jeg 62kg. Nå veier jeg 60kg og har veid det i 5-6 uker nå. Jeg går ikke opp eller ned og trener ganske ofte. Spiser jeg for lite da?

spiser ganske likt hver dag. Før jeg begynte å spise sunt (2 måned siden) veide jeg 62kg. Nå veier jeg 60kg og har veid det i 5-6 uker nå. Jeg går ikke opp eller ned og trener ganske ofte. Spiser jeg for lite da?

Da du trener mye og er i vekst, og kanskje er litt i underkant vektmessig,kan du fint spise mer ja.kroppen trenger mye næring for å prestere.

Annonse

Jepp. Bare legg til noe mat rundt omkring. En ekstra skive med salami, litt mer havre, noen nøtter osv. Viss du sliter kan du jo drikke noe helmelk viss du tåler det.

Jepp. Bare legg til noe mat rundt omkring. En ekstra skive med salami, litt mer havre, noen nøtter osv. Viss du sliter kan du jo drikke noe helmelk viss du tåler det.

Drikker 1-2 glass med melk til dagen:) men skal prøve å spise litt mer :D

frokost - 80g havregryn og en hel banan + en protein shake

lunsj - 2 grove skiver med salami og en banan eller eple

middag - 100-200g skylling/100g kjøttdeig/100-200g fisk + 2-3 knyttnever ris (ferdig kokt).

kveldsmat - 2-5 skiver + egg

Mer kjøtt til middag og lunsj(til middag alltid minst 200 gram uansett hva kjøtt/fisk) Og mer fett. Avokado, nøtter, oljer etc. F.eks laks/kylling med avokadosalat til lunsj i tillegg til 2 grove brødskiver :)

Mer kjøtt til middag og lunsj(til middag alltid minst 200 gram uansett hva kjøtt/fisk) Og mer fett. Avokado, nøtter, oljer etc. F.eks laks/kylling med avokadosalat til lunsj i tillegg til 2 grove brødskiver :)

liker desverre ikke så å si noen grønnsaker :/ Liker kun brokkoli og mais hehe ;)

Siden trådstarter bare er 15 år og mest sannsynligvis bor hjemme og får det meste av maten laget til seg fra mor eller far; spis større porsjoner. Ti glass helmelk isteden for tre(fordelt utover dagen), tre brødskiver fremfor to, stor porsjon middag.

Om du vil leke på kjøkkenet på egenhånd er det en kjempebra greie, det og(:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...