Gå til innhold

Trening med gummitau!


Sozsoz

Anbefalte innlegg

Hei, ha kjøpt et sånnt gummitau med håndtak på for å trene litt hjemme og varme opp skuldre før benk osv.. Eneste jeg lurer på. Holder de tauene mye? Står at det er "hard" og skal tåle mye. Men hver gang jeg trener hjemme med det er jeg nervøs for at det skal ryke, når jeg for eks trener biceps og tråkker på tauet. Er de såpass sterkere at jeg ikke burde bekymre meg?

Vet det er paranoid dumt spørsmål, men anyways :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ha kjøpt et sånnt gummitau med håndtak på for å trene litt hjemme og varme opp skuldre før benk osv.. Eneste jeg lurer på. Holder de tauene mye? Står at det er "hard" og skal tåle mye. Men hver gang jeg trener hjemme med det er jeg nervøs for at det skal ryke, når jeg for eks trener biceps og tråkker på tauet. Er de såpass sterkere at jeg ikke burde bekymre meg?

Vet det er paranoid dumt spørsmål, men anyways :p

Jeg bruker mitt til oppvarming, men føler det fort stopper der :p Noen som bruker det til andre ting? Feks dips, chins, pullups?

De tåler en del juling. Jeg bruker de til blant annet, benkpress med strikk, knebøy med stikk osv.

IMG_0125.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...