Gå til innhold

..


Cezilie

Anbefalte innlegg

Jente, 22 år, 173 cm, 65 kg

Jeg har nå trent i snart 1 år. Jeg kjører fullkroppaprogram, og tidligere to-split.

Jeg var skinnyfat, trente aldri, men har alltid hatt et sunt kosthold(derfor jeg endte opp skinnyfat og ikke bare fat i guess)

Uansett. Jeg har så å si kun trent styrke og har med det gått opp 2 kg, men ser tydelige forbedringer.

MEN folkens... Så er det den jævla magen...... Jeg ser i godt lys hva som er en topack, men resten henger bare ikke med. Så mitt spørsmål er;; er det greit om jeg begynner å kjøre tosplit med 4x4 hiit på slutten av hver økt for å få ned fettprosenten min, eller er det noe annet jeg kan gjøre som ville vært bedre? (Blir det evt for lite restitusjon om jeg da trener 4 dager etter hverandre+2dager fri feks?)

Jeg er sykemeldt for tiden så jeg har all tid i verden til å trene, så her er det bare å kjøre på med tips:)post-30674-14440972194303_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...