Gå til innhold

loggføring I myfitnesspal


Anbefalte innlegg

Når dere lager middag t familien og skal loggføre for deg selv. Hvordan gjør dere ? Så står der når du legg til noe av maten antall serveringer... de sier meg ingenting... trodde jeg kunne lagre oppskriften og loggføre nettopp d jeg har tatt på min tallerken I gram.

Er ganske ny I dette og ønsker og loggføre for vektnedgang....

Men sliter med og sjønne hvor mange serveringer jeg skal trykke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg misforstår deg. Men du søker opp varene og mange av de har mulighet til å velge "gram" og da skriver du inn feks 100. Når det gjelder sauser så vet jeg ikke, men det står kanskje bakpå pakken hvor mye som er en servering.

Når det kommer til å søke frem varer kan det være du må lete litt noen ganger, før du finner den korrekte. Det står også om andre har bekreftet næringsinnholdet er korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oppskrifter av typen "middag" legger jeg inn alt jeg bruker til hele oppskriften/mengden. Hvis jeg vet at jeg skal spise ca 1/5 eller 1/4 av hele mengden, så sier jeg at det er til 5 (eller 4) serveringer, og logger etterpå at jeg har spist 1 servering av dette.

Andre ganger, hvis jeg f.eks baker et brød (el.l), som man jo spiser i mindre porsjoner om gangen, legger jeg først inn alle ingrediensene og mengdene jeg bruker til hele brødet. Så veier jeg brødet når det er ferdig stekt og avkjølt. Hvis det da veier f.eks 600 g, sier jeg at oppskriften er til 6 servings (a 100 g). Hvis jeg skal spise f.eks 80 g ferdig brød, logger jeg 0,8 serveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...