Gå til innhold

Prøvekaniner søkes!


burny_

Anbefalte innlegg

Skal starte personlig trening over nett, og trenger av den grunn enda flere referanser/anbefalinger.

Er av den grunn ute etter 2 ekstra prøvekaniner, i 12 uker.

Person 1:

Har som mål å øke mest mulig 1rm i styrkeløftene.

Person 2:

Ned i vekt / kroppsforandring (helst en gutt)

Må kunne tåle å presse kroppen sin litt.

Gjerne to personer som har slitt med fremgangen sin en stund.

Begge to må helst kunne trene 5 dager i uken.

Tar som regel rundt en 1000 lapp for dette, som en slags side hobby, men tenkte å begynne å ta 3000kr for 3 måneder når eg kommer igang.

Disse to får det da gratis :)

Referanser / noe av min erfaring kan sees på Facebook.com/ptjorn

Send meg en melding eller skriv her om det er interessant, så får dere mere info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kunne stilt som begge deler. Har vurdert å konkurrere i styrkeløft dette året, og kunne derfor godt tenke meg å få økt 1RM i benk, bøy og mark (ligger nå på 1RM 65 kg, 100 kg og 114 kg).

Samtidig kunne jeg også vært interessert i kroppsforandring/ned i vekt, da jeg har tilbrakt flere måneder i USA nå, og dermed lagt på meg litt. Har en fettprosent på ca 25 ish, du kan se bilder i loggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Person 1:

Har som mål å øke mest mulig 1rm i styrkeløftene. "

Har nå sendt melding til alle som er aktuelle foreløpig for denne. Sendt litt spørsmål. Ender opp med ein gutt, og ei jente. Kan være noen andre får melding etterhvert. Men ikke vits å spørre mere her eller på PM om dette da inntil videre. Takk for all respons :)

"Person 2:

Ned i vekt / kroppsforandring (helst en gutt)

Må kunne tåle å presse kroppen sin litt. "

Har ikkje funnet det eg vil til denne enda, så fortsett å spør/sende PM.

Kan legge til litt ekstra info:

Dette handler om EKSTREM forvandling på 12 uker, det blir hardt, men resultatene blir deretter.

Må være noen som virkelig er motivert, og helst har over 15kg eller mere å ta av seg.

For litt ekstra motivasjon så kommer eg til å gå imellom akkurat det samme, og eg personlig regner med å gå ned nærmere 20kg på disse 12 ukene. (Inkl vann/mageinnhold da)

Dette vil også inkludere ganske hard styrketrening for å holde så mye på musklene/styrken som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skrev til deg på facebook, men er ikke sikkert du fikk meldingen! Jeg er en mann på 24 år, 192cm og 93kg. Trener allerede 5 dager i uken nå, slik som du helst ville "kaninene" kunne. Fremgangen har ikke vært optimal i det siste, så tenkte jeg kunne passet "Person 2: Ned i vekt / kroppsforandring" Ypperlig. Er veldig motivert! Mvh Marius Johannesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Person 1:

Har som mål å øke mest mulig 1rm i styrkeløftene. "

Har nå sendt melding til alle som er aktuelle foreløpig for denne. Sendt litt spørsmål. Ender opp med ein gutt, og ei jente. Kan være noen andre får melding etterhvert. Men ikke vits å spørre mere her eller på PM om dette da inntil videre. Takk for all respons :)

"Person 2:

Ned i vekt / kroppsforandring (helst en gutt)

Må kunne tåle å presse kroppen sin litt. "

Har ikkje funnet det eg vil til denne enda, så fortsett å spør/sende PM.

Kan legge til litt ekstra info:

Dette handler om EKSTREM forvandling på 12 uker, det blir hardt, men resultatene blir deretter.

Må være noen som virkelig er motivert, og helst har over 15kg eller mere å ta av seg.

For litt ekstra motivasjon så kommer eg til å gå imellom akkurat det samme, og eg personlig regner med å gå ned nærmere 20kg på disse 12 ukene. (Inkl vann/mageinnhold da)

Dette vil også inkludere ganske hard styrketrening for å holde så mye på musklene/styrken som mulig.

Jeg har trent knebøy, markløft, benk og skulderpress siden september, men har i det siste stagnert og gått opp 7 kg hovedsaklig i fettmasse. Jeg er en jente på 24 år, 161 høy og veier 71 kg. Jeg er veldig lei av å ikke komme noen vei selv om jeg trener tre ganger i uken, og er veldig motivert for å trene så mye og tungt som mulig for å få en god vektnedgang og stor endring i kroppsform. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre det på en best mulig måte, så jeg ble veldig interessert da jeg så innlegget ditt. Jeg er kanskje ikke den ideelle gutten du trenger, men jeg er til gjengjeld ekstremt motivert og veldig ivrig etter å få noen resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"

"Person 2:

Ned i vekt / kroppsforandring (helst en gutt)

Må kunne tåle å presse kroppen sin litt. "

Har ikkje funnet det eg vil til denne enda, så fortsett å spør/sende PM.

Kan legge til litt ekstra info:

Dette handler om EKSTREM forvandling på 12 uker, det blir hardt, men resultatene blir deretter.

Må være noen som virkelig er motivert, og helst har over 15kg eller mere å ta av seg.

For litt ekstra motivasjon så kommer eg til å gå imellom akkurat det samme, og eg personlig regner med å gå ned nærmere 20kg på disse 12 ukene. (Inkl vann/mageinnhold da)

Dette vil også inkludere ganske hard styrketrening for å holde så mye på musklene/styrken som mulig.

Spennende! Dette betyr kutt i kebab og pølser regner jeg med? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år gutt, hatt fin vektnedgang siden i fjor sommer, men har hatt dårlig fremgang & motivasjon siden juletider. Startvekt 124, veier nå 87ish på tom mage. Kunne godt tenkt meg en push fra noen & en ny start. Holdt meg på 2200 kcal siden sommertider, trent stort sett kondisjon, men nå i senere tid mest styrke på gym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet alle til person 1 nå! :) Så dere som ikke kom "med", takk for interessen :) .

Person 2 må avvente litt, skal imellom noe av det samme selv, og vil ha testa ut litt, før eg putter noen andre imellom det samme. (For å finne evnt. fallgruver)

Kommer tilbake til de som har sendt meldinger om det innen et par uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...