Gå til innhold

Operert for blindtarmbetennelse


daek

Anbefalte innlegg

Heihei!

Ble skrevet ut fra sykehuset i Slovakia idag, etter jeg ble lagt inn for akkutt blindtarmbetennelse!

Opererte på søndag, og derfor lurer jeg på om noen vet når jeg kan starte å trene igjen? Om det evt er noen øvelser som ikke går utover mage?

Som sagt ble operasjonen utført på sykehus i Slovakia, der jeg ikke spurt noen engelsk-talende lege om hvor lenge jeg måtte holde meg i ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan det er etter en blindtarmsoperasjon. For min del ble jeg operert i høst, i lysken/nedre del av magen. Kirurgen sa da at jeg kunne begynne å løpe så fort jeg følte meg i stand til det, men unngå alle styrkeøvelser som er avhengige av buktrykk i fire til seks uker. Etter to og en halv uke var jeg forsiktig i gang med veldig lett knebøy og markløft igjen. Gikk bra det, men som sagt så var jeg veeeeldig forsiktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...