Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å trenne styrke og kondisjon nå i januar. Har trent før men har hatt et opphold på noen år og har aldri tatt kostilskud i forbindelse med trenning før.

Jeg trener 2-3 ganger i uka å lurer på hva jeg burde begyne å ta før og etter trenning for å få bedre resultater.

Fortsetter under...

Om du sliter med å få i deg nok proteiner - proteintilskudd.

Om du ikke er flink til å spise fisk - omega 3 tilskudd. Men du burde virkelig spise mer fisk.

Om du ikke er flink til å spise grønnsaker - Multivitamin. Men du burde heller spise mer grønnsaker. Men kan fortsatt ta vitamin D tilskudd.

Poenget er altså at mest sannsynlig trenger du ikke tilskudd, med mindre du har problemer med å spise nok.

Kroppen er en fantastisk maskin sånn sett. Ta en blodprøve for å få oversikt over vitamin og mineralnivåene i kroppen. Om du ikke lider av noen mangelsykdommer, er det stor sannsynlighet for at du kan droppe tilskudd. Viktigste er i grunn å få i seg en passe dose proteiner og fett.

Tren fornuftig, spise sunne og reine varer. Er ikke tilskudda som begrense framgangen din på lang tid... Så sant du ikke har veldig lyst til å bruke mye penger. Sett deg inn i kosthold og hva du trenger, lykke til. Flere av de jeg trener med bruker masse spenn på tilskudd, samtidig er vi ute og drikker relativt ofte... dårlig kombinasjon..Jeg tar Kreatin fordi det merker jeg framgang på.

Annonse

Da ber du han bare om å gjøre det, eller går til en annen lege. Ingen lege kan nekte deg dette.

Var selv og testet fredag, da jeg vet at jeg til tider ligger lavt på mye, skader aldri å sjekke. (selv om jeg ble stiv i armen syk hele kvelden) :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...