El_protein Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Betalte for diett, trening og oppfølgning i 3 mnd på treningsforum.no Jeg tenkte at det kan jo ikke skade å prøve, kanskje får jeg meg en vekker og lærer en 100 ting eller 2 underveis i programmet. Det å må rapportere å føle et forventningspress er for meg alfa omega til å faktisk gjenomføre noe 100%, står jeg på egne ben er det lett å lage seg unskyldning. Men uansett. Er det noen her inne som har erfaring eller vet om noen som har vært borti treningsforum.no sin online PT? Gir de virkelige inviduelle oppsett til trening, personlig tilpasset kosthold og er de dyktige på å følge opp å justere? Alle kommentarer settes pris på, selv om du gir deg en god faen Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28047-noen-som-har-erfaring-med-treningsforumno-sin-online-pt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
19-91 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Tydeligvis ingen som hadde noe å si her Kan ikke du dele dine erfaringer her? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28047-noen-som-har-erfaring-med-treningsforumno-sin-online-pt/#findComment-996757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
El_protein Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Vel jeg bestilte da personlig pt fra treningsforum på tross av ingens anbefalinger. Why not liksom. Motivasjonen min var uansett nede på bunnen, så å ha et meldepunkt til noe og en forventning om progresjon gav meg motivasjon. Til en kommentar verdt å legge merke til: Da jeg bestilte oppsett, så ble jeg aldri spurt om formbilde, fett% eller noen andre målinger av mine kropp. Eneste de skulle ha var vekt og høyde og alder. Jeg veier 95 kg og er 1.95 m høy, men det kan jo de umulig vite hva som er av muskler eller ikke. Mitt ønske var å øke i muskelmasse, jeg ville ha volum fort. Jeg så for meg en 2 split med en syk diett til. Men slik ble det ikke. Jeg ble lagt på 2800 kcal om dagen med ca 280 g protein, 114 g fett og 158 g karbs etter eget ønske da jeg reagerer negativt på karbs. Jeg fikk en 4 split og forholde meg til. Etter 6 uke, så ønsket jeg en 2 splitt fra min PT, men hun anbefalte meg å fortsette videre på programmet ( dette strider jo litt imot det jeg vet fra før av) 6 uker på, og så bytte program. Jeg er blitt spurt 1 gang om vekta mi, ellers har jeg ikke blitt spurt om andre fysiske endringer. Formbilde måtte jeg selv sende inn for bekreftelser. Jeg har sett hva som er mulig å få til på kort tid, og det var dette jeg var ute etter. Men det ser ikke ut til å gjelde meg. Alt i alt, så føler jeg at pengene var bortkastet. Dietten min er satt opp på en generelt grunnlag, og ikke noe hokus pokus. 4 splitten er kanskje god å ha om man har syke muskler men ønsker å forme dem, men jeg vil bare øke i musklemasse. Oppfølgningen er der jo, jeg utveksler jo ord med min PT, men det irriterer meg at hun aldri vil ha fysiske bilder å vurdere meg utifra. Altså, hvordan kan jeg sette en person på riktig sti om jeg ikke vet om hvordan kroppen er bygd? Du kan veie 90 kg i muskler eller du kan veie 90 kg på fett eller halvt om halvt. Å angripe en situasjon på en bra og forsvarlig måte krever jo at du vet hvordan situasjonen er. Vurdering: er du ute etter et generelt program, og en helt ok diett og du mener det er verdt 3 høvdinger, så kjør på. Oppfølgning får du, men jeg får ikke helt den oppfølgningen er ønsker. Jeg føler ikke at jeg har fått rette program eller diett til mitt mål. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28047-noen-som-har-erfaring-med-treningsforumno-sin-online-pt/#findComment-997289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
19-91 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Takk for at du delte dine meninger Synd at du ikke ble fornøyd med programmet da. Valgte du det dyreste, med treningprogram og kosthold pluss? Jeg vurderer å kjøpe det kostholdsprogrammet, egentlig for å få tips til matveien Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28047-noen-som-har-erfaring-med-treningsforumno-sin-online-pt/#findComment-997328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
El_protein Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 jeg hadde klart meg fint uten hjelpen. Noe lærerikt har det jo vært, men ikke verdt 3000 ikke for min del. jeg forventet et tøft program og diett spesialtilpasset meg og mitt mål, var i utgangspunktet derfor jeg la oppgaven i deres fang, med 20 års erfaring som de sier å ha. tips i matveien kan du få i massevis her. Jeg anbefaler ikke å kjøpe programmet kun for råd til kosthold. En diett er som oftest veldig ren og naturlig. Null tilsetningstoffer, null sukker og den slags. En diett skal føre deg til dine mål fort, og det gjør du ved å spise renest mulig. Skal du ned i vekt, ligg i underskudd, skal du beholde muskelmasse og gå ned i fett% må du spise mye proteiner og moderat med karbs, skal du gå opp i muskelmasse på en sikker måte så ligger du høyt på proteiner og karbs og moderat med fett. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28047-noen-som-har-erfaring-med-treningsforumno-sin-online-pt/#findComment-999527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.