Gå til innhold

Deffe hjelp


Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg jobbet hardt i flere måneder med å gaine vekt. Jeg begynte å trene og bulke i september 2013. Da var jeg nede på 62 kilo. I dag er jeg nå 73kg og jeg trener 5 ganger i uken. Jeg jobber med å komme meg opp til 75kg, men da vil jeg gi meg med gå opp i vekt og begynne å tenke på å bli kvitt fettet. Jeg ligger på rundt 3000-3600 kcal om dagen for tiden.

Det jeg lurer på, er. Når jeg skal begynne å deffe, hvor mye kcal skal jeg ligge på om dagen i forhold til hva jeg har ligget på? Og hva er gode matkilder jeg kan spise når jeg skal bli kvitt fettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du begynte å trene og bulke i september 2013, altså for ca 5 månder siden, og vurderer allerede å deffe?

Hadde jeg vært deg hadde jeg utnyttet denne nybegynner perioden så mye som mulig å "bulka" 1 år til uten stopp. Bare spis sunt og litt i overskudd så legger du ikke på deg så mye fett :)!

Men vis du absolutt vil "deffe" å gå ned til 60. tallet igjen, så må vi vite høyde/alder for å hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...