Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

har bare prøvd kreatin monohydrat. Hvor mye tar du? Kanskje du skal ta maks 5 gram per dag, halvparten til frokost og halvparten til kvelds. Se om det funker.

Hørtes ut som en god idé.

Har vanligvis ligget på 3x5g på de dagene jeg har prøvd.

Er du sikker på at du drikker nok vann? Prøv å fordel doseringen ut over dagen, slet selv med hodepine når jeg startet med kreatin, men det gikk over etter et par dager.

Drikker jo opp mot fire liter... så er vel egentlig nok i mitt hodet. Men skal forsøke å dele opp doseringen. Hvordan gjorde du det?

prøv å drikke mindre vann? 4 liter er veldig mye med mindre du går birken eller løper maraton, og da burde man følge opp med salter og næringsstoffer for å sørge for at elektrolyttbalansen opprettholdes.

synser jeg

Er så irriterende d der. På di fleste bokser står d 20g monohydrat om dagen. Så holder d med 5g. Sleipe så d holder!

Ja, bruker veldig ofte doseringer på baksiden jeg da... hvor får dere 5g fra? Hvis det holder med 5 g og det gir lik effekt. . Så skjønner jeg ikke hvorfor det står 20g på boksen, ender jo med at alle får hodepine :p

Er så irriterende d der. På di fleste bokser står d 20g monohydrat om dagen. Så holder d med 5g. Sleipe så d holder!

Ja, bruker veldig ofte doseringer på baksiden jeg da... hvor får dere 5g fra? Hvis det holder med 5 g og det gir lik effekt. . Så skjønner jeg ikke hvorfor det står 20g på boksen, ender jo med at alle får hodepine :p

kroppen kan ikke ta opp 5 gram engang :)

Står sikkert 20 g på boksen- slik at vi skal bruke det opp fortere, og kjøpe oftere ;) sleipe produsenter ;)

Annonse

Fordi kreatin er såpass billig å funker veldig godt. Dette er jo dumt for produsentene! De har derfor kommet opp med det idiotiske at man skal "loade" med 20g den første tiden, så skal det cycles.

Det er ingen grunn til å "cycle" kreatin. Du kan ta 5 gram hver dag 365 dager i året. Hvis man skal følge cycling prinsippet, skal man da ete biff i 2 mnd for så å ta en pause... Noe jeg regner med at du ikke gjør? :p

Kreatin er studert såpass mye og det er ikke funnet noen bivirkninger både short term og long term.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...