Gå til innhold

Hvordan "kutte" fett fortest mulig?


Silkoset

Anbefalte innlegg

Hva vil dere anbefale for å kutte fettet fortest mulig, og mest effektivt? Her tenker jeg altså: hvilken cardio er best? hvor høyt kalori inntak må jeg ha daglig? osv osv

Har gått ned fra 103 til 80 kg nå på 6 måneder, og mageruter og muskelmasse er synlig, men vil nå målet med å bli passe bra "ripped", og det siste fettet henger liksom igjen, det virker bare umulig og bli kvitt det..

Trener 6 dager med styrke i uka, ulike grupper hverdag, og kostholdet mitt kan se noe som dette ut pr dag:

M1: Havegryn med proteinshake

M2: Gresk yoghurt

M3: Kyllingsalat (skole lunsjen)

Ettertrening: Proteinshake + banan

M4: Kylling + brokkoli

M5: Mager kesam

(Har ikke inkludert kosttilskudd jeg bruker)

Blir vel sånn ca. 1300 kcal daglig. Holder denne rutinen ut mandag til fredag, og har lørdag og søndag som høyere kalori dager hvor det ligger på ca. 2000-3000 kcal.

Skal jeg fortsette det sånn, og være "tålmodig"? Vis dere har noen fine tips og innspill å komme med, så hadde jeg satt pris på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ok. Hvis du er seriøs med løftinga og er villig til å gi det et go, ville jeg gitt deg tipset om UD. 2.0 av Lyle Mcdonald. Det får deg ned til 8 prosent på 4-8 uker. Dette er en VELDIG strikt diet. Litt å lese, men det kan få deg ned til den fettprosenten du vil. Jeg aner ikke hvor høy du er, så har ingen formening om hvordan du vil se ut i andre enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hvis du er seriøs med løftinga og er villig til å gi det et go, ville jeg gitt deg tipset om UD. 2.0 av Lyle Mcdonald. Det får deg ned til 8 prosent på 4-8 uker. Dette er en VELDIG strikt diet. Litt å lese, men det kan få deg ned til den fettprosenten du vil. Jeg aner ikke hvor høy du er, så har ingen formening om hvordan du vil se ut i andre enden.

Supert! Skal lett gi det et forsøk :D Tusen takk!

Er forresten 1,89:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Skal lett gi det et forsøk :D Tusen takk!

Er forresten 1,89:)

Seff youre welcome. Det er likevel noe jeg vil få deg til å tenke over hvis du har tenkt til å fortsette å gå ned i fettprosent. Jeg er veldig klar over at mange ikke har som ønske å se stor og muskuløs ut, og det er helt greit. Men det kan nok hende at du ikke vil være så fornøyd med musklene hvis du leaner deg ned til 8 i fettprosent og du veier la oss si 74-76 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff youre welcome. Det er likevel noe jeg vil få deg til å tenke over hvis du har tenkt til å fortsette å gå ned i fettprosent. Jeg er veldig klar over at mange ikke har som ønske å se stor og muskuløs ut, og det er helt greit. Men det kan nok hende at du ikke vil være så fornøyd med musklene hvis du leaner deg ned til 8 i fettprosent og du veier la oss si 74-76 kg.

For min del, så er jo større jo bedre, men har bare så inderlig lyst til å komme ned til "målet" mitt, før jeg evt. kan spise meg litt opp igjen.Bare for å ha vært der, vis du skjønner:) Skal iallefall gi dette programmet et seriøst forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bro-tip fra meg til deg: Legg deg på vedlikehold over sommeren, gjerne litt i +, gain muskler, så vil % gå ned. Start med et fint overskudd fra september, og hold det frem til februar ca, så tar du det neste år. Du vil se så syyyykt mye bedre ut på 82kg enn 76kg.

Er ikke dumt det nei, er redd jeg vil se for spinkel ut på 76 er jeg redd...

Takker for fint tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...