Gå til innhold

Hvorfor løftesko?


KevanSnow

Anbefalte innlegg

Hei

På forumet ser jeg folk i hopetall anbefale løftesko i øst og vest. Er det noen som kan komme med en god grunn til å bruke løftesko?

Jeg skulle selv til å investere i sko før jeg pratet med en veldig prominent PT om dette. Vi kom frem til at det ikke var noe poeng med det første. Det ble ikke nevnt en spesiell årsak men jeg tror han sa noe om at det kunne ved tilfeller bli tyngre for ryggen, bl.a under knebøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svaret, det var en veldig informativ youtube-kanal!

Er det noen som har noen negative ting å trekke fram med bruk av løftesko? Jeg leter egentlig etter den begrunnelsen jeg ikke fikk med meg av PT'en!

:)

Kjøpte sko selv for litt over en mnd siden, er kjempefornøyd. Ikke angra i det hele tatt, er ikke noe negativt med løftesko! Du får heller høre med PTen din hva hen mente. og vær kritisk, er ikke sikkert at pten din har rett. Lykke til (y)

eller ok, det eneste negative jeg kan komme på kan være at du muligens må ned i vekter (på knebøy) den første gangen(e) du bruker skoene, for å være trygg, det kan jo føles annerledes. Men når teknikken sitter, som er mye lettere med løftesko, så er du lett tilbake+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...