Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har begynt på kreatine monohydrate fra "Star nutrition". Det jeg lurer på er når på dagen man burde ta det, jeg vet at man skal ta det hver dag, trening eller ikke. På Gymgrossisten står det rett etter trening og på pakka står det at man skal ta det på morgenen. Står også at man ikke skal ta det sammen med koffeine, så jeg kan ikke ta det rett etter trening da proteinpulveret mitt inneholder koffein (ble ganske uggen den gangen jeg gjorde det). Før trening liker jeg også å ta en kopp kaffe, men har ingen problemer med å kutte ut kaffekoppen før trening.

Så om noen har noe erfaring med at det er best å ta det 30 min før trening? Eller om det er ett fett når man tar det på dagen?

Litt rotete spørsmål, men kom gjerne med erfaringer hvis dere skjønte hva jeg mente :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27863-tidspunkt-%C3%A5-ta-kreatin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er effekten av Kreatin? Synes det er vanskelig å finne bra data. Når man leser igjennom metastudier så er det veldig sprikende. Virker som det ikke virker på alle, og det ikke gir en enorm effekt i mine øyne, men igjen det koster jo veldig lite.

Gir det noe bivirkninger?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...