Gå til innhold

Torsk vs. tran


Guro

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på om noen vet svaret på, er om det er nødvendig for meg å ta tran de dagene jeg spiser torsk? Som i at siden jeg er på diett (og nei, det er ikke startet nå i januar, men har holdt på siden september i fjor), og da vil slippe "unødvendige" kalorier. Og siden det er en del kalorier i tran (tror jeg?) så trenger jeg kanskje ikke ta det de dagene?

Evt. om noen kan si meg om det er mindre kalorier i sånne tran-kapsler, så kan jeg jo gå over til å ta det istedet.

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsk er en av de mest fettfattige fiskene som finnes - så den erstatter ikke omega3 fra tran. Tran er olje og inneholder 900kcal pr 100gra, men en ss tran er ikke stort mer enn 5gram/45kcal - dog vil det være mindre kcal i trankapsler, men også mindre omega3 om jeg ikke tar helt feil :)

Uansett er det ikke en mengde kalorier du trenger å bekymre deg over - mener nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...