Heldo Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hel! Prøvd å lese meg opp på forskjellen mellom gslp mot startimg strength, men finner ikke noe konkret. Er det noen som har noe erfaring med dette programmet og vet hvordan det utføres? Drevet med SS en stund nå, men begynner å bli lei av knebøy 3 ganger i uken. Er ikke i utganspunktet bestemt på gslp, men ønsker et program som fokuserer mer på overkropp eller kroppsbygging. Selv om det er "feil" startet jeg å trene for å se bedre ut, å bli sterkere er fint, men hovedfokuset mitt er å se bedre ut (mer muskler/bedre trent) og jeg har ikke inntrykk av at ss er det beste for dette selv om jeg er en nybegynner. Håper på noen konstruktive tilbakemeldinger om gslp eller et Alternativt program som passer mitt ønske. Tusen takk Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27553-greyskull-lp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Greyscull er for folk med grå skalle. Oldiser over 40 år. Det er for slike et par viktige utfordringer å ta hensyn til. Først og fremst har de redusert restitusjonskapablitet og trenger også mer tid i faser med overgang fra mengde til intensitet. Dernest synker testosteron og veksthormon produksjonen naturlig om en ikke setter inn nødvendige tiltak. Det mest nødvendige tiltaket er i så måte å bøye mye! Knebøy sørger for å dra igang hormon-generatoren. (Hormongenerator = hamstrings, glutes, quads in action). Med andre ord: Vil du bygge (rent) brede skuldre, imponerende kasse og bulende biceps, så kan du kun lykkes som greyscull om du bøyer hyppig. Heldo 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27553-greyskull-lp/#findComment-940852 Del på andre sider Flere delingsvalg…