Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, klikket hjem en flaske MCT fra gymgrossisten, der står det at denne inneholder palmoil.. Er dette den supergiftige palme oljen som ikke en gang nugatti produsenten nedverdiger seg til å bruke? Har jeg rett og slett driti på leggen?

På forhånd, takk!

Fortsetter under...

Palmeolje er ikke giftig. Det inneholder en del mettet fett, noe som er farlig i store mengder (som alt her i verden). Faren er vel mer for regnskogen, da store deler skog hugges ned for å lage palmeoljeplantasjer (en del slaveri, økosystemer går tapt, regnskog felles) som er ett av hovedproblemene med fremstillingen av denne spesifikke oljen.

Hvorfor tror du at du trenger MCT?

På gymgrossistens side så står det jo ingenting der som tilsier at "vanlige folk" trenger det.

Hvis du er deltaker i tour de france, ja. Greit. Men det å skulle fylle glykogenlagrene raskt er virkelig ikke hovedpri for de fleste folk :p

Shoppetåke? Jeg husker jeg leste et sted at folk brukte det og det var så bra, så pleier jeg jo å bruke cocosa i teen, så jeg tenkte "hallo, dette må jo være the best"

Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke det til nå..Smoothie kanskje..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...