Gå til innhold

Wendler kombinert med MYOish.


Dag A

Anbefalte innlegg

Hei,

Fagerlis siste artikkel fanget min oppmerksomhet og gjorde at jeg ville prøve ut oppsettet, men med en liten tweak. Istedenfor forslaget hans med 2x4-6 reps på styrkedagen ønkser jeg heller å implementere Wendlers oppsett.

Under følger mitt forslag til kombinasjonsprogrammet.

post-3594-14440967198876_thumb.png

Har noen forsalg til utbedreing eller kommentarer til dette, så tar jeg de hjertelig i mot.

/Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske heftig treningsmengde du legger opp til der. Selv kjører jeg en komprimert tredagersvariant av 5/3/1 med BBB støtteøvelser, og da pleier jeg ikke å føle for å legge inn noen flere økter i uka...

Men for all del.. hvis du orker mengden, så gi det et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske heftig treningsmengde du legger opp til der. Selv kjører jeg en komprimert tredagersvariant av 5/3/1 med BBB støtteøvelser, og da pleier jeg ikke å føle for å legge inn noen flere økter i uka...

Men for all del.. hvis du orker mengden, så gi det et forsøk :)

Er tredje uke jeg kjører dette nå og har ennå ikke oppdaget noen problemer med mengden. Har kjørt 5/3/1 BBB det siste året, så tenkte det var på tide med en tweak for litt ekstra motivasjon og iver.

Hvis det er 531 som er kjernen i programmet ditt, så vil jeg ikke anbefale å trene skulderpress dagen før og ettef 531-skulderpressen. Anbefaler deg å ta i bruk en av variantene fra 531-boken.

For meg virker det ikke som du har lest denne artikkelen til Fagerli. Litt av prinsippet som ble beskrevet der var nettopp dette med å kjøre MYO-basert skulderøvelse som aktivering dagen før 'styrkedagen' for deretter å supplementere med volumøvelser den tredje dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Myo reps på strakmark er anbefalt? Etter som jeg har lest iallfall

Nei, er blant annet det jeg ikke er helt sikker på. Finner liksom ikke noe brukbart alternativ før vanlig mark for korsryggen. Funker greit, men jaggu tunge greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...