Jump to content

Dag A

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Dag A

  1. Helt klart er det hva man gjør det til. Men det å begynne fra scratch nå og få en char opp til 90 har jeg ikke motivasjon til. Så er det dette med progressen som driver meg samt cravingen etter nytt og bedre gear. Ender uansett opp med å bruke for mye tid på det vet jeg av erfaring! Ble slik med Ascension også. Var ikke så lett å kombinere med noe det, men var jo gøy der og da.
  2. Stemmer, Ascension var det! Jøss, var mye frem og tilbake det. Spilte kun på Silvermoon. Gav meg før TBC med main char. Begynte på igjen litt ut i TBC, men gav meg ganske fort igjen. Kunne tenkt meg et litt mindre tidkrevende spill som baserte seg på PvE/raiding. Var det morsomste med spillet.
  3. Haha, høres bra ut. Var sykt intens på Ventrillo /TS også. Spilte vel med begge, men om det var i 'Winters Heart' eller den 60-wanna-be-pro-guilden, som jeg ikke husker navnet på, med noen avhoppere fra 'Inner Sanctum' som Xark foundet husker jeg ikke. Den var vel forløperen til Numen om jeg ikke husker feil?
  4. Ah, ser Gouldukat sitt navn på ett av bildene der. Bringer tilbake noen minner altså, for en slitsom type han var! Sett at det er samme person fra Silvermoon da - som forsåvidt er ganske sannsynlig siden Lambi og Chavez også er der og i Numen. Uansett, var jo vanilla som var WoW!
  5. Det kan vel funke, tenker jeg prøver det neste gang!
  6. Nei, er blant annet det jeg ikke er helt sikker på. Finner liksom ikke noe brukbart alternativ før vanlig mark for korsryggen. Funker greit, men jaggu tunge greier.
  7. http://fitnessbloggen.no/ny-kunnskap-muskelvekst/ Her er artikkelen.
  8. Er tredje uke jeg kjører dette nå og har ennå ikke oppdaget noen problemer med mengden. Har kjørt 5/3/1 BBB det siste året, så tenkte det var på tide med en tweak for litt ekstra motivasjon og iver. For meg virker det ikke som du har lest denne artikkelen til Fagerli. Litt av prinsippet som ble beskrevet der var nettopp dette med å kjøre MYO-basert skulderøvelse som aktivering dagen før 'styrkedagen' for deretter å supplementere med volumøvelser den tredje dagen.
  9. Hei, Fagerlis siste artikkel fanget min oppmerksomhet og gjorde at jeg ville prøve ut oppsettet, men med en liten tweak. Istedenfor forslaget hans med 2x4-6 reps på styrkedagen ønkser jeg heller å implementere Wendlers oppsett. Under følger mitt forslag til kombinasjonsprogrammet. Har noen forsalg til utbedreing eller kommentarer til dette, så tar jeg de hjertelig i mot. /Dag
  10. Selv kun gode erfaringer med det. Følte selv ikke at det var noe problem med for mye belastning på skuldre de seks månedene jeg kjørte det. Rygg og bryst responderte meget bra. Byttet til Wendler etter hvert, men var fordi jeg ikke kunne bruke så lang tid - varierte mellom 60 til 90 min per økt alt etter dagsform - på hver økt lengre og samtidig ville ha mer konvensjonell markløft inn i øktene. Men alt i alt selv veldig fornøyd og følte som sagt jeg hadde god fremgang.
  11. Hvis du ikke vil diskutere, hvorfor kommer du da med nye - eller fortsetter med grunnløse - påstander etter å ha 'avsluttet' diskusjonen? Bor selv i utlandet og Grandis når jeg er hjemme er for et høydepunkt å regne. Det enkle er ofte det beste!
  12. Uheldig intervju av Norum. Gjør ikke seg selv en tjeneste med så mye usakligheter i uttalelsene sine. Ut i fra intervjuet virker utrolig nok Elander som fornuften, men med litt research og andre kilder er det vel motsatt.
  13. GymGoal - Funker fjell til iPhone i hvert fall!
  14. Hei Martin.. , en ekstra ben-dag på søndag tror jeg kan passe bra. Volum for ekstra masse på søndag som et supplement til styrkedagen som du har på tirsdag. Personlig ville jeg valgt knebøy og lunges/leg press. Lykke til!
  15. Da trappen opp til klasserommet, én stusslig etasje, begynte å bli meget slitsom. Ble andpusten av ingenting. Fant da ut at det var på tide å kutte de dårlige vanene som en hadde bygd seg opp gjennom flere år med WoW. Usunn og lite, til null, bevegelse er en dårlig kombinasjon. La om kostholdet, begynt å trene i det små - både styrke og jogging - og kiloene forsvant. Ble både en gladere og lykkeligere tilværelse. Fra 105 kg til 67 kg på omtrent et år. Bunnivået på 67 var etter en øvelse i rekrutten i Forsvaret. Litt mer stabil rundt 80 nå.
×
×
  • Create New...