Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Fagerlis siste artikkel fanget min oppmerksomhet og gjorde at jeg ville prøve ut oppsettet, men med en liten tweak. Istedenfor forslaget hans med 2x4-6 reps på styrkedagen ønkser jeg heller å implementere Wendlers oppsett.

Under følger mitt forslag til kombinasjonsprogrammet.

post-3594-14440967198876_thumb.png

Har noen forsalg til utbedreing eller kommentarer til dette, så tar jeg de hjertelig i mot.

/Dag

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27345-wendler-kombinert-med-myoish/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske heftig treningsmengde du legger opp til der. Selv kjører jeg en komprimert tredagersvariant av 5/3/1 med BBB støtteøvelser, og da pleier jeg ikke å føle for å legge inn noen flere økter i uka...

Men for all del.. hvis du orker mengden, så gi det et forsøk :)

Det er ganske heftig treningsmengde du legger opp til der. Selv kjører jeg en komprimert tredagersvariant av 5/3/1 med BBB støtteøvelser, og da pleier jeg ikke å føle for å legge inn noen flere økter i uka...

Men for all del.. hvis du orker mengden, så gi det et forsøk :)

Er tredje uke jeg kjører dette nå og har ennå ikke oppdaget noen problemer med mengden. Har kjørt 5/3/1 BBB det siste året, så tenkte det var på tide med en tweak for litt ekstra motivasjon og iver.

Hvis det er 531 som er kjernen i programmet ditt, så vil jeg ikke anbefale å trene skulderpress dagen før og ettef 531-skulderpressen. Anbefaler deg å ta i bruk en av variantene fra 531-boken.

For meg virker det ikke som du har lest denne artikkelen til Fagerli. Litt av prinsippet som ble beskrevet der var nettopp dette med å kjøre MYO-basert skulderøvelse som aktivering dagen før 'styrkedagen' for deretter å supplementere med volumøvelser den tredje dagen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...