Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man går ned i vekt, men ikke cm... er det da muskelmassen man mister eller hvordan fungerer det?

Har til nå gått ned mer cm enn kilo, men droppet plutselig ned litt i kilo uten at det har skjedd noe med cm den siste måneden. Trener det samme, altså med samme vekter eller økt på en del så i teorien trodde jeg ikke at det hadde gått ut over muskelmassen, men litt kjedelig at det ikke har gitt utslag på cm:(

Skrevet
Kan jo være at du har mistet cm på et sted du ikke måler også..

Joa.. hehe.. ser den:) , men måler bryst, midje, mage, lår, rumpe og legger. Skulle jo tro det var noooe nedgang (har faktisk gått opp en cm rundt lårene!?)

Skrevet
Gud bedre, vokser musklene av trening altså?

Hehe... takk for det sarkastiske innlegget!!!;) Nå trodde jeg at jeg var såpass stor at jeg ikke ville gå ut i cm enda, my bad!!!:censored: Derfor spørsmålet... Har på en måte fått beskjed i å ikke bry meg om vekten så mye, men at det går ned i cm. Når man da ser at det går motsatt vei så undrer jo man seg. Jo jeg har lyst til å tro at det er muskler, men er og redd for at det er muskelsvinn. Såpass ny i gamet at jeg trodde alle spørsmål var lov!!!;) Men joda, din mening kom frem!:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...