Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om man går ned i vekt, men ikke cm... er det da muskelmassen man mister eller hvordan fungerer det?

Har til nå gått ned mer cm enn kilo, men droppet plutselig ned litt i kilo uten at det har skjedd noe med cm den siste måneden. Trener det samme, altså med samme vekter eller økt på en del så i teorien trodde jeg ikke at det hadde gått ut over muskelmassen, men litt kjedelig at det ikke har gitt utslag på cm:(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27231-ned-i-vekt-men-ikke-cm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud bedre, vokser musklene av trening altså?

Hehe... takk for det sarkastiske innlegget!!!;) Nå trodde jeg at jeg var såpass stor at jeg ikke ville gå ut i cm enda, my bad!!!:censored: Derfor spørsmålet... Har på en måte fått beskjed i å ikke bry meg om vekten så mye, men at det går ned i cm. Når man da ser at det går motsatt vei så undrer jo man seg. Jo jeg har lyst til å tro at det er muskler, men er og redd for at det er muskelsvinn. Såpass ny i gamet at jeg trodde alle spørsmål var lov!!!;) Men joda, din mening kom frem!:p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...