Gå til innhold

program og kosthold for å nå 70 kilo innen sommeren!


Rubenevo

Anbefalte innlegg

Bare for at det skal være sagt.

Enhver økning av muskelmasse vil som regel føre med seg en liten økning i fettmasse og.

Personer som klarer å vesentlig øke muskelmassen over kort tid uten å samtidig øke fettmengden tilsvarende, går mest samnsynligvis på dop. Og denslags liker vi ikke. Fysj.

Du vil gå mest opp i muskler hvis du legger deg kraftig i overskudd og gønner på med treninga, men da vil du og få med deg litt polstring.

En annen mulighet er å prøve å finne nøyaktig ut hvor mye kalorier du trenger for å ligge nøyaktig bittepittelittnok i overskudd til at du får litt økning i muskelmasse uten stort med fettøkning. Det krever igjen at du har et ganske slavisk oppsett på matinntaket ditt og bruker en del tid på planlegging av mat og mattilberedning.

Dette vil ta mye lengre tid enn om du har et litt mer liberalt forhold til kostholdet.

Selv var jeg så heldig at jeg var, og er, ganske tynnfeit før jeg starta å trene, så jeg hadde litt fleskereserver å spe på med.

Moralen er uansett at sjokolademelk er awesome <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...