Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte å trene styrke for ca 4 måneder siden, og har i det siste merket at jeg fort blir sulten etter måltider igjen. Samtidig kjennes det veldig vanskelig å kompensere for dette behovet, siden jeg trives ekstremt dårlig med å spise oftere - og ikke har jeg tid til det heller. Sulten kommer også ganske akutt, noe som gjør det vanskelig å ha noe klart i tide. Derfor lurer jeg på om jeg skal begynne å slenge inn noen "mellommåltider" med litt proteinpulver - hvert fall de dagene jeg trener.

I den sammenheng lurer jeg på om noen av dere har noe dere anbefaler!

Jeg ønsker å få mer muskelmasse, samtidig som jeg blir kvitt noe av valpefettet - og jeg ønsker også at dette proteinpulveret smaker greit nok og ikke koster alt for mye (studentøkonomi ftw!)

Noen tips? :D

Fortsetter under...

http://myrevolution.no/myrevolution-proteinpulver-3kg-mocca

Jeg bruker denne, smaker godt (syns jeg ihvertfall) i forhold til mange andre jeg har prøvd. I tillegg er det vel en grei pris også :)

3kg har du jo en stund av :)

Sier meg også enig i at pulveret ovenfor er et meget godt alternativ, smakfullt og billig kilopris :) Ellers bør du nok vurdere å se litt på sammensettingen i måltidene du allerede spiser for å se om det er noe du kan gjøre for at de skal mette mer. Kanskje mer protein og/eller fett i måltidene? Eller spiser du kanskje ganske enkelt for lite per måltid?

Annonse

Sier meg også enig i at pulveret ovenfor er et meget godt alternativ, smakfullt og billig kilopris :) Ellers bør du nok vurdere å se litt på sammensettingen i måltidene du allerede spiser for å se om det er noe du kan gjøre for at de skal mette mer. Kanskje mer protein og/eller fett i måltidene? Eller spiser du kanskje ganske enkelt for lite per måltid?

Skal nok titte litt nærmere på sammensetningen også - og jeg spiser nok for lite for hvert måltid - kjenner meg raskt mett. Har bestilt Kristine Webers oppskriftbøker, så kanskje jeg blir litt mer inspirert! =)

Blir nok litt i dyreste laget med problend og elite gold, dessverre! =)

Mail til leverandører var utrolig smart! *noterenotere*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...