Gå til innhold

Hydroxycut Hardcore Elite funker den?


newbody2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å brenne fett? Nei, det gjør den ikke.

Den inneholder koffein, så det kan gjøre deg litt kvikkere og kan jobbe hardere, men ikke mer enn et par kopper kaffe.

da kan jeg like gjerne drikke fres..Nei det er nok bare å jobbe jevnt og trutt, man får ikke noe gratis.Men hadde ikke gjort noe med en ekstra liten puff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den inneholder Yohimbine, som kan være ganske potent, men til gjengjeld har sine negative sider. Mener å huske at du kan litt om det Asle ?

Vet ikke om det er det i denne versjonen.

Det Yohimbine gjør, er at det forhindrer fettforbrenningen fra å stoppe, i motsetning til ECA som starter fettforbrenningen.

Veldig mange får bra effekt av Yohimbine, på tom mage, insulin stopper effekten. Den har best effekt når du har lav fettprosent og fungerer vel best på "problem-områder".

Men mange negative sider ja.

http://examine.com/supplements/Yohimbine/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg testet dette en ukes tid nå. gir en ganske ubehagelig følelse av å fryse, er litt småklam, litt småkvalm og gir en litt nedstemt følelse. mulig det funker, men føler de negative sidene som i hvert fall jeg opplever ikke er verdt det. trening er jo også mye mentalt, så det er viktigere å ha en mental edge i gymmen føler jeg enn dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...