Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget plutselig at rumpa er flat. What to do?? Er det håp? Hvor ofte og hvilke øvelser bør man trene?

Fortsetter under...

Skrevet

Men hvor ofte for å få en grei effekt av treningen? Slik at det gir synlige resultater før sommeren :-)

Jeg fikk plutselig litt sjokk i dag. Den har ikke alltid vært så flat.

Skrevet
  "Camilla78 skrev:
Men hvor ofte for å få en grei effekt av treningen? Slik at det gir synlige resultater før sommeren :)

Jeg fikk plutselig litt sjokk i dag. Den har ikke alltid vært så flat.

Trener du til vanlig? Styrke?

Muskelen bør vel trenes 2-3 ganger i uka for optimalt resultat, og får å se rask fremgang.

Her er ett godt program: http://fitnessbloggen.no/rumpe-trening/

Annonse

Skrevet

Jobber også med saken. Var på god vei takket være knebøy, utfall, bulgarske utfall og markløft (+ noe glute bridge eller hip thrust innimellom) samt nok mat.

Men så kom en høst med mye stress og dårlig matlyst....:cautious: så nå er det bare å spise seg opp i styrke igjen og få rumpa til å vokse. Grunnlaget er vel bedre denne gangen(y)

Skrevet

Takk for det. Jeg har jo lyst til å bli sterkere. Trenger det for å prestere på sykkelen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...