Jørgen Stensløkken Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Leser http://fitnessbloggen.no/x-strength/ denne artikkelen nå, å tenkte jeg skulle prøve meg på dette. Men stopper seg litt når jeg kommer til feks uke 1' dag 1. Der står det : 2x5 (RPE) + pyramide (RPE8). RPE8 er jo grei, men hvor mye skal RPE være her? Om vi for eksempel sier at RPE 8 = 60 kg. Var litt rotete og forstå synes jeg. Siter
grossen Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 RPE 10 er et maksløft, enten det er på 4, 6 eller 8 repetisjoner. RPE 9 er 1-2 repetisjoner i reserve. RPE 8 er 2-3 repetisjoner i reserve. RPE 7 er 4 repetisjoner eller mer i reserve (typisk en eksplosiv vekt).håper dette hjelper RPE 8 med 5 reps vil tilsvare rundt 80 prosent av din 1rm ifølge en tabell jeg har. Siter
Myr Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 RPE 10 er et maksløft, enten det er på 4, 6 eller 8 repetisjoner. RPE 9 er 1-2 repetisjoner i reserve. RPE 8 er 2-3 repetisjoner i reserve. RPE 7 er 4 repetisjoner eller mer i reserve (typisk en eksplosiv vekt).håper dette hjelper RPE 8 med 5 reps vil tilsvare rundt 80 prosent av din 1rm ifølge en tabell jeg har. Han lurer på hva RPE uten tall bak betyr. Jørgen Stensløkken 1 Siter
Oddis Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Er nok bare en skrivefeil. RPE 8 virker mest naturlig siden du skal ha 2 sett og så fortsette med 2 til på RPE 8 Siter
Titanium Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Hei. Rpe er 9 på tunge løft og 8 på "dropp" settene. Nei, det er sant. En feilformulering der. Skal ta bort den settningen. Herfra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.