Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja i hans tilfelle er det helt utmerket, han vil ha en fin forbrenning ganske fort..slutte med den voldsomme tissingen kanskje allerede etter første uke ..legger han til litt deilig kaffe isteden for en fettforbrenner så han føler seg litt fullere i magen vil det ihvertfall være en lek.

Jeg tror også han vil sitte igjen med bittelitt mer muskler etter 6-8uker med dette....jeg tror ikke han trenger en spisedag gjevnt, men han gjerne spise litt mer enkelte dager bare for å restituere seg litt ekstra.

Fortsetter under...

Takk for mange og varierte svar.

Poenget med denne dietten er egentlig bare for å komme i gang til sykkelsesongen begynner ute (mars). Lettere å sykle med noen kilo mindre.

Du nevner tissing. Det har blitt en del av det siste uken. Opptil flere ganger om natten.

Uansett trente jeg heftig for 2 dager siden, og var rimelig trøtt og sliten i går. Måtte derfor spise en del mer for å restituere meg, og i dag er jeg klar for en ny økt.

Dette med stølhet og stivhet etter styrketrening, vil det avta? For jeg føler meg rett og slett influensasyk i kroppen...

Sjekk ut rippedbody.jp

Og alt du gjør ved å spise så lite kcal, er å senke forbrenningen, så du bare må spise mindre og mindre.

Godt mulig det er lettere å sykle med noen kg mindre, men hvis de kiloene bare er muskler og vann, er det ikke det.

Å det å plukke ut hva noen sier, bare fordi det er det du vil høre, gjør det ikke rett.

For ikke å glemme at du i tillegg trener på så lite kcal, da du egentlig burde innta mer kcal når du trener.

Og grunnen til at du ikke har kunnskap, er at du ikke er villig til å innhente den, for jeg ser utifra hva du skriver her at du ikke engang har vært innom siden.

Djez. Ta det med ro. Jeg har lest den bloggen med han online-treningsfyren, men du møter jo deg selv i døren. Hvorfor skal jeg akkurat høre på han?

Takk for linkene. Jeg kan sikkert lære noe fra alle parter.

Fint du har lest bloggen, da kan du lese på nettsiden også.

Du trenger ikke høre på akkurat han, men han har kompetanse, og ekstremt mange har fått resultater på å følge leangains, i tillegg til at det er enkelt å følge.

Å at jeg møter meg selv i døren ved å anbefale akkurat leangains for deg skal du lengre ut på landet med.

Hvis du skal spise 1600 kcal om dagen hvorfor ikke 0? Da går du fort ned i vekt da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...