Gå til innhold

Progressive house


Myr

Anbefalte innlegg

Jeg elsker skikkelig progressive house der det er litt feelgood-melodi. Jeg er alltid på søken, men det er jo et hav av piss med house generelt og 98% av sangene har elendige "drops" med bare virrvarr.

Eksempler på elskelskelsk:

Leventina - Spellbound, fra 2 min, aahhhhh deilig

Leventina - Revolution, fra 1.50

Dash Berlin fra 44sek ..

NOEN SOM VET HVOR JEG VIL? Sjekker alltid ut artistenes øvrige sanger når jeg en sjelden gang kommer over godbiter, men der er det ofte mye ræl også. Hadde blitt evig takknemlig om noen hadde postet noen deilige house-låter, sånn som de ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

not sure if serious... :D LEventina låtene er ikke progressive i det hele tatt, det er electro house :D

Progressive house:

du vet du er musikknørd når musikken tenner deg mer enn damer :p

"PROPER FUUUARRRRK PREWORKOUT TRACK BRO"

"Løfte 200kg i knebøy? NP BRO, COME AT ME"

Best proghouse drop EU @ 2:45:

http://www.youtube.com/watch?v=9-yCtzdxaMg

Siden det virker som du digger electro house, I come at you, bro:

Kaskade er kanskje ikke helt 100% progressive, men han har noe av samme feel'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heite damer all over :love:

Jeg er egentlig...EGENTLIG imot objektifisering av hunkjønn, og EGENTLIG synes det er dritt at damer i media er kun "pupper, ass og lår"..........men (there's always a but. Pun intended)....Primal Ojive klager ikke.

PS: om du er ute etter noe mer "downtempo", sjekk ut Deep House (og et lite gren Jackin House). Veldig "stomp your feet"-like.

kjapp youtube:

Ganske nærme two-step. Fuck. Jeg logger av eller så spammer jeg alt av elektronisk alle veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...