Gå til innhold

Bikini fitness nysgjerighet


TonjeP

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har svært lyst å bli debutant i bikini fitness snart, men jeg har noen sånne små spørsmål som jeg lurer litt på. Jeg er helt ny på dette forumet så håper jeg kan få litt hjelp! :)

men ja spørsmålene mine er så enkle som dette:

A) Må man kjøpe bikinien fra butikk, eller kna man lage selv om man kan?

B) Hvordan vet man at man er klar til å debutere, eller hva skal til?

C) Hvor lenge før konkurranse må man registrere seg ?

Takk for oppmerksomheten, og beklager for eventuelle skrivefeil. (Skriving er ikke min sterkeste side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

A) Må man kjøpe bikinien fra butikk, eller kna man lage selv om man kan? Så lenge bikinien er riktig sydd i forhold til gjeldende regler er det samme om du syr den selv, kjøper på sefa eller bestiller på nett.

B) Hvordan vet man at man er klar til å debutere, eller hva skal til? Dette spørsmålet har et todelt svar. 1) det fysiske: her bør du kontakte en coach og la denne personen se på deg, for så å si om du er klar. 2) Det psykiske: dette må du finne ut av selv, om du er klar over alt som faktisk følger med det å konkurrere, hvordan det kan påvirke ditt forhold til mat/trening/kropp osv.

C) Hvor lenge før konkurranse må man registrere seg ? Vet ikke helt hva du sikter til her, men man må som regel betale avgift til forbundet senest 4 uker før en konkurranse. Påmeldingsfristen til selve stevnet pleier å være to uker før. Du MÅ også være medlem av et team, og det er lurt å være ganske lenge før konkurransen(5-3mnd) fordi det er som regel de som hjelper deg frem mot konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...