Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har svært lyst å bli debutant i bikini fitness snart, men jeg har noen sånne små spørsmål som jeg lurer litt på. Jeg er helt ny på dette forumet så håper jeg kan få litt hjelp! :)

men ja spørsmålene mine er så enkle som dette:

A) Må man kjøpe bikinien fra butikk, eller kna man lage selv om man kan?

B) Hvordan vet man at man er klar til å debutere, eller hva skal til?

C) Hvor lenge før konkurranse må man registrere seg ?

Takk for oppmerksomheten, og beklager for eventuelle skrivefeil. (Skriving er ikke min sterkeste side)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26583-bikini-fitness-nysgjerighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

A) Må man kjøpe bikinien fra butikk, eller kna man lage selv om man kan? Så lenge bikinien er riktig sydd i forhold til gjeldende regler er det samme om du syr den selv, kjøper på sefa eller bestiller på nett.

B) Hvordan vet man at man er klar til å debutere, eller hva skal til? Dette spørsmålet har et todelt svar. 1) det fysiske: her bør du kontakte en coach og la denne personen se på deg, for så å si om du er klar. 2) Det psykiske: dette må du finne ut av selv, om du er klar over alt som faktisk følger med det å konkurrere, hvordan det kan påvirke ditt forhold til mat/trening/kropp osv.

C) Hvor lenge før konkurranse må man registrere seg ? Vet ikke helt hva du sikter til her, men man må som regel betale avgift til forbundet senest 4 uker før en konkurranse. Påmeldingsfristen til selve stevnet pleier å være to uker før. Du MÅ også være medlem av et team, og det er lurt å være ganske lenge før konkurransen(5-3mnd) fordi det er som regel de som hjelper deg frem mot konkurransen.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...