Gå til innhold

Klikker i kne etter knebøy


Morrissey

Anbefalte innlegg

Trente hard knebøy og markløft i forgår og var støl i hele går. Men da jeg våknet i dag kjente jeg mer stølhet rundt høyre kne og leddet knekker som bare det når jeg strekker det ut. Kjennes ut som det er løse biter som ruller rundt inni kneskåla mi. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, Mr Shankly, det er ikke normalt. Nå antar jeg at du ikke er DEN Shankly som ruslet rundt på Anfield for 4 decennier siden, men du skal likevel ikke ha løse biter som ruller rundt. Nå er det vel neppe det du har, for du får ikke løse biter av å trene hardt. Men jeg vil anbefale deg å trene annerledes neste gang du kjører knebøy. Hva med en deload på 20 prosent og kun 45 sekunders hvile mellom settene? Mindre sjanse for skader (så lenge teknikker sitter - få dette sjekket) og stort metabolsk stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Mr Shankly, det er ikke normalt. Nå antar jeg at du ikke er DEN Shankly som ruslet rundt på Anfield for 4 decennier siden, men du skal likevel ikke ha løse biter som ruller rundt. Nå er det vel neppe det du har, for du får ikke løse biter av å trene hardt. Men jeg vil anbefale deg å trene annerledes neste gang du kjører knebøy. Hva med en deload på 20 prosent og kun 45 sekunders hvile mellom settene? Mindre sjanse for skader (så lenge teknikker sitter - få dette sjekket) og stort metabolsk stress.

Jeg er redd for at jeg får alt for mye vekt på kneet selv om jeg prøver å legge vekta mi bak på helene. Teknikken min må nok sjekkes ut før jeg begynner å legge veldig tung vekt på. Jeg kjører nå 6/8 rep fordelt på 4 sett og har 1 min pause

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...