Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:dry: Så jeg har Polaf ft40. Hatt den i 9 måneder. Med dertil hjertemonitor-belte. De siste treningene har jeg fått "check Your heart rate monitor" på pulsklokka og den bare stopper..Skjer som regel etter vell 30 minutter. Må jeg kjøpe ny? Kan man i så fall kun kjøpe til nytt pulsbelte??
Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26515-m%C3%A5-jeg-kj%C3%B8pe-ny-pulsklokke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah. Bor i Trondheim. Er det ikke bare å bytte selv altså?

Fordi klokka skal være vanntett er ikke det så lurt. Og du vet ikke om det er klokka eller sender som det er noe galt med, eller begge deler. Vil anbefale å bytte hos noen som kan det.

Annonse

På min polar kan jeg enkelt skifte batteri i beltet. Det fulgte med en dings til p skifte i klokka, og på sportsbutikken har de et kit med batteri og pakning - og de skifter for meg hvis jeg spør pent og har han som kan det, inne :)

Har skiftet batteri både på sensoren på pulsbelte og selve klokka. Og vasket belte i maskin. hadde gjort det før å men sikkert ikke ofte nok..o_O Og der funket den! Under dagens økt iallefal. Takk for gode svar!(y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...