Gå til innhold

treningsprogram for militæret


Rubenevo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer sterkt en utdannelse innenfor militæret og vil derfor trene med dette som et mål! :)

Så da lurte jeg på om noen her inne har et tips om program som jeg kan trene 3-4 ganger i uken for å bygge muskler, utholdenhet og styrke?

helst et komplett program :)

Kom gjerne med egne erfaringer osv

Trenger å få opp kondisjonen, men vil gjerne også bygge muskler og bli sterk samtidig.

Gjerne også trenings tips, og hva jeg burde fokusere på når jeg trener!

Takk på forhånd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, selvfølgelig. Skal du bære en sekk på 30kg blir jo dette lettere jo sterkere du er ;)

Utholdenheten er det veldig mange måter å trene opp som f.eks. diverse intervaller, langkjøring, ski, sykkel, svømming osv.

For å kunne gå mye og langt med sekk er det viktig at du har gått mye med sekk. Start med relativt lav vekt og korte distanser før du øker både vekt og distanse. Tren på å gå i variert terreng, gjerne ved hjelp av kart og kompass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...