Gå til innhold

Biter sammen når jeg løfter


Wooper

Anbefalte innlegg

Har begynt å få en del smerter i øvre-bakre del av tanngarden som kommer og går. Er ofte etter trening jeg får dette. Tror kanskje det er noe galt med tenna, men så oppdaget jeg at jeg (uten å tenke over det) biter tennene sammen når jeg løfter veldig tungt, så lurte på om noen andre har opplevd noe lignende? Lurer på om jeg trenger en mouthguard eller noe sånt. Prøver å ikke bite nå, men noen ganger skjer det automatisk.

Ville bare sjekke her først om noe har følt/hørt om noe sånt før jeg stikker til tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleide å gjøre det når jeg trente for 25 år siden.

Etter at jeg begynte å trene igjen nå i voksen alder, har jeg ikke råd til å bite tennene sammen fordi jeg har fått satt krone på to jeksler ;)

Hvis du er bevisst på det hele tiden, så er det en vane/uvane det er fort gjort å bli kvitt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å gjøre det når jeg trente for 25 år siden.

Etter at jeg begynte å trene igjen nå i voksen alder, har jeg ikke råd til å bite tennene sammen fordi jeg har fått satt krone på to jeksler ;)

Hvis du er bevisst på det hele tiden, så er det en vane/uvane det er fort gjort å bli kvitt tror jeg...

Ja, er mer besvisst på det nå, så prøver å venne meg av det, men noen ganger er bare ikke sinnet til stede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...