Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er slyngetrening god styrketrening??

Pr idag løfter jeg vekter på Elixia, men det er ikke sikkert økonomien strekker til at jeg kan fortsette etter nyttår. Mannen foreslo å henge opp slynge hjemme og trene slyngetrening hjemme. Er dette like effektivt?

Fortsetter under...

Skrevet

Da tror jeg at jeg investerer i en slynge om situasjonen skulle bli slik. Da får jeg i allefall trent. Kanskje investere i noen kettlebells også etterhvert??

Skrevet

Slynger er kjempefin trening! Spesielt på grunn av at kjerne- og støttemusklatur må jobbe knallhardt hele tiden.

Jeg har kjøpt meg en bok om trening i slynger med mange øvelser, som er variert i belastning. Den heter vel bare "Slyngetrening".

Dersom du klarer alle øvelsene i den boken er du virkelig en mean machine, så den burde gi deg nok utfordring over lang lang tid=)

Kettlebells er også veldig fin trening, men her kan det kanskje være greit å få noen instruktører til å gi deg tips om øvelser og teknikk=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...