eliash1910 Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Hei, jeg har kun vondt i achilles hælen med sko, men uten sko kjenner jeg ingenting Hva er dette? Hva kan jeg gjøre for å bli frisk igjen? Siter
Jane Skrevet 16. desember 2013 Skrevet 16. desember 2013 Flyttet tråden til riktig underforum. - Mod. Siter
Therese Skrevet 16. desember 2013 Skrevet 16. desember 2013 Benlengdeforskjell - m.gastrocnemius jobber mest på den lengste siden og m.soleus på høyre siden - m.tibialis posterior i det korteste benet vil også trenge litt behandling Siter
Ole-Mats Moskvil Skrevet 17. desember 2013 Skrevet 17. desember 2013 Benlengdeforskjell - m.gastrocnemius jobber mest på den lengste siden og m.soleus på høyre siden - m.tibialis posterior i det korteste benet vil også trenge litt behandling Hva gjør at du tenker benlengdeforskjell i denne casen? Hva tilsier at det skal være smertefritt uten sko, men vondt med sko? Siter
Therese Skrevet 17. desember 2013 Skrevet 17. desember 2013 Hva gjør at du tenker benlengdeforskjell i denne casen? Hva tilsier at det skal være smertefritt uten sko, men vondt med sko? Benlengdeforskjell har vi mer eller mindre alle mann - men iom trådstarter nevnte at det gjør vondt i hælen med sko men ikke uten minnet det meg på noe jeg selv har slitt med i perioder og blir det verre vil det gjøre vondt uansett, omtrent som om noen klipper av deg akillessenen ved hvert skritt du går :thumbsup: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.