Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 22 år gammel ung mann som har trent styrke og kondisjon aktivt de siste 7 ukene. Jeg lurer på en ting;

Hvordan kan man jobbe mest effektivt med å forbrenner fettet som er på magen?

Jeg merker jo etter 13 kilo så har jeg mistet fett både her og der men hvordan kan jeg jobbe aktivt med å forbrenner fettet rundt magen?

Vet at man ikke kan bestemme hvor man skal forbrenner mest fett og at det er genetisk hvor man mister fett når man jennomgår en vektreduksjon.

Er det noe som helst jeg kan gjøre for å gjøre om magen til et vaskebrett eller kommer det til å ta meg 6 måneder - ett år før jeg kan se et tydeligere "flatterende" mage?

HJELP

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26139-magefett-fra-ville-helv3tte-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

magen er det som "går" sist, dessverre. Du må rett og slett ned i fettprosent overalt ellers for at magen skal være slik du vil ha den. Du kan ikke punktforbrenne.

Vet at man ikke kan bestemme hvor man skal forbrenner mest fett og at det er genetisk hvor man mister fett når man jennomgår en vektreduksjon.

Du svarer deg selv her :)

magen er det som "går" sist, dessverre. Du må rett og slett ned i fettprosent overalt ellers for at magen skal være slik du vil ha den. Du kan ikke punktforbrenne.

Du svarer deg selv her :)

På en måte ja, men når jeg leser om at det fettet som omringer organene osv, spesielt rundt magen er ekstremt svak for adrenalin,- dvs at adrenalin SPISER dette fettet så stiller jeg meg selv spørsmål bare...

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...