chubby2champ Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Hvor får man kjøpt denne sukkerfri ketchupen alle fråtser i? Sett det nevnt i endel loggbøker, men finner ingenting konkret om hvor folk kjøper det. Me want! Mvh nettopp flyttet tilbake til Norge Siter
Langsiktig Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 "chubby2champ skrev: Hvor får man kjøpt denne sukkerfri ketchupen alle fråtser i? Sett det nevnt i endel loggbøker, men finner ingenting konkret om hvor folk kjøper det. Me want! Mvh nettopp flyttet tilbake til Norge Idun ketcup sukkerfri.. Kjøper på både rimi og coop extra selv... Siter
Platon Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Alle butikker selger det. Bare å velge den meg grønn topp og ikke den med rød. Siter
chubby2champ Skrevet 25. november 2013 Forfatter Skrevet 25. november 2013 "Platon skrev: Alle butikker selger det. Bare å velge den meg grønn topp og ikke den med rød. Trodde det var bare uten konserveringsmidler? Sukker telles vel kanskje som det? haha Siter
Tutogkjør Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Står sammen med vanlig ketchup i de fleste (alle?) dagligvarebutikker. Siter
chubby2champ Skrevet 25. november 2013 Forfatter Skrevet 25. november 2013 Aha! Ikke på "min" Rema tydeligvis. Men da vet jeg at jeg hverken trenger på iherb eller over grensa hvertfall:) Takk for svar! Siter
Platon Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 "chubby2champ skrev: Trodde det var bare uten konserveringsmidler? Sukker telles vel kanskje som det? haha Det er søtning i den, men ikke vanlig sukker. Skal være i standardsortimentet til Rema. chubby2champ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.