Gå til innhold

snapp i venstre skulder


anders wikanes

Anbefalte innlegg

Under dagens trening av bryst tror jeg at jeg klarte å pådra meg en skulderskade.

Siste øvelse av dagens bryst trening tok jeg som vanlig flyes i skråbenk.

Tenkte jeg skulle prøve å øke med 3 kg fra det jeg vanligvis tar.. bare for å teste om jeg klarte det.

I ren idioti prøvde jeg å ta så brede flyes som mulig, med hendene nesten strakt ut til sia.

Klarte 4 stk før jeg kjente en skarp smerte i venstre skulder, før jeg deretter mistet all kontroll på armen. (Lammet i 2-3 sek).

Jeg hørte også 2 klikk/ knekkelyder da det skjedde.

Klarte ikke å gjøre noe mer... og dro ganske raskt hjem.

Trudde smertene skulle gi seg nå utover kvelden.. men det har de da altså ikke.

Er det noen andre med ærfaring som vet om dette kommer til å gå over fort... eller har jeg muligens pådratt meg en litt mer langvarig skade ??

Kan nå bevege på skuldra oppover, nedover og framover. . Men bøyer jeg den bak ryggen ( som når man klør mellom skulderbladene) skjærer det seg en smerte gjennom hele skuldra og ut i armen /triceps.

Lurer veldig på hva som har skjedd med skuldra. . Og om det er vedvarende.

Setter pris på raske svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...