Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den ble litt for generell for at jeg kan være enig?:p

Mange som jobber hardt for å bli veltrent, men som i realiteten bare jobber mot sin egen kropp;)

Da er vi jo innpå effekten, og det går vel under jobb. Som du å vet det: det er hva en gjør på trening, ikke nødvendigvis hvor mye?

Selv har jeg 3 - 4 1/2 styrketrening i uka. Jeg føler den tiden er effektiv for meg, og gjør at jeg føler meg veltrent

Var det ikke en artikkel her (tror det var gjengitt i flere medier) som hadde en tabell med krav til styrke og utholdenhet? En god kombinasjon av begge med fokus på prestasjon mener jeg er det mest fornuftige.

For å bli et beist mener jeg en kroppsvekt på 30 kg over høyde i cm - 100 (184cm= 114kg) og 150 i benk, 200 i bøy, 250 i mark passert...Et "jævla beist" er 40+ kg over høyde i cm - 100 180 benk, 230 bøy, 280 mark.... Dette da for herrer.

Redigert: fant dette som en grei standard:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...