Gå til innhold

Å trene når man er små forkjølt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Om jeg for eksempel trener når jeg er i starten av en forkjølelse vil jeg bli liggende med influensa i en måned etterpå fordi min kropp ikke takler det med sitt immunforsvar.

Du kjenner sikkert din egen kropp og vet hvordan den pleier å respondere om du trener mens du er syk, vil allikevel bare påpeke at en forkjølelse går like lite over til en influensa, som muskler går over til fett om man slutter å trene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner sikkert din egen kropp og vet hvordan den pleier å respondere om du trener mens du er syk, vil allikevel bare påpeke at en forkjølelse går like lite over til en influensa, som muskler går over til fett om man slutter å trene! ;)

Selvfølgelig ikke, det er jo to helt forskjellige ''sykdommer'' - men forkjølelse svekker immunforsvaret og man er mer mottagelig for influensavirus:) Spesielt om man trener og i tillegg ikke får i seg nok til å dekke både reparering av sykdom og muskelvekst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...