Gå til innhold

Før og Midtpå….


Texan

Anbefalte innlegg

Her kan jeg nok legg ut bilde av før og midtpå…jeg sier midtpå fordi jeg har 15kg igjen jeg vil ned. Men skal bruke frem til september 2014 for å komme i mål. Jeg begynt på 110kg og er nå 81kg..vil ned til 65kg. Jeg er 166cm. En liten fyrverkeri fra Texas ;-) Jeg var på TVNorges Slankekrigen i 2005. Gikk ned 26kg også gikk opp alt igjen pluss 2kg til. Denne gang er jeg fast bestemt å gjør dette riktig, ta tid, og jobber like mye med hode min som med kroppen. Sist jeg gikk ned så sa jeg ikke de forandring alle andre sa, til jeg hadde begynt å gå opp igjen. Når jeg kikket på bildene det var DA jeg sa forskjellen som hadde skjedd. Men da var jeg på vei opp….Jeg er utrolig glad i mat og vil ikke gi opp noen ting. Så jeg prøver med mindre porsjoner og jeg innrømmet at jeg spiser mer protein enn karbs, men jeg gir ikke opp pasta min..hehehehe..Når det gjelder trening så har jeg egentlig aldri vært en trenings narkomann. Alltid hatt tusen unnskyldning, men så kom jeg godt i gang i denne prosessen som har foregått over et år så langt og jeg faktisk elsker trening. Nå er jeg sykmeldt og fått forbud fra lege å gjør noe annet enn å gå tur…og jeg savner virkelig styrke trening! Håper jeg kan begynne med den igjen snart, men må bare høre på legen enn så lenge.

Nå tar jeg bilder hele veien for å SE forskjellen som jeg går…og ja, jeg merke det i klærene mine men allikevel vil hode peke på alt som er negativ og ikke la meg se alt det positiv. Helt pussig hvordan hode fungere i dette….så når jeg trenger en påminnelse om hvor langt jeg har kommet så ser jeg på bildene og det er ingenting å nekta her. Datteren min tok den før bilde og hun sa, Mamma, jeg tok den bilde men trodde ikke du var sååå stor! Mann ser hva mann vil kanskje?

Denne gang skal denne Slankekriger IKKE gå opp igjen. Denne gang bruker jeg tid, fornuft, jeg nekter meg ingenting jeg ikke tro jeg leve livet uten…jeg bare spise mindre og trene mer…sunn fornuft….det er så enkelt, men vi skal komplisere det…Dette fungere for meg, men skjønner alle må finne sitt som fungere for dem. Også tro jeg det er veldig viktig at du VIRKELIG vil ha forandring og ikke bare si det….if you want it….you get it…no excuses- EVER. Stå på folkens, det skal jeg ;-) Take care y´all ;-)

post-3247-14440960984955_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...