Gå til innhold

Litteratur for en grønnskolling


Gamla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer dessverre ikke på noen gode tips sånn umiddelbart. Men, du kan jo begynne med å lese gjennom "øvelser" her på forumet. Om du greier å lære deg navnet på de vanligste øvelsene, samt grunnleggende teknikk så er det en veldig god begynnelse. Det finnes jo mange god artikler på forumet også, men i farten huske jeg ikke om det er noen som passer som "innføring for grønnskollinger".

Du kommer garantert langt ved å bare google eller "fitnessblogge" spørsmål du lurer på. Om du holder alt ryddig og samlet i en tråd så går det sikkert an å spøre fortløpende om det er noe du lurer på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å gi deg link til noe jeg syntes var veldig bra da jeg begynte å lese, men etter en rask titt fant jeg ut at det aller meste var ganske utdatert og feil. Det er største problemet er å finne noe som ikke er helt feil, egentlig. Når du først skal lese og sette deg inn i noe, så er det i det minste greit at det stemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tenkt å gi deg link til noe jeg syntes var veldig bra da jeg begynte å lese, men etter en rask titt fant jeg ut at det aller meste var ganske utdatert og feil. Det er største problemet er å finne noe som ikke er helt feil, egentlig. Når du først skal lese og sette deg inn i noe, så er det i det minste greit at det stemmer:)

Rippetoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starting strengt av Rippetoe (finner mye bra av ham på youtube også)

Tenkte på den selv, men lurer på om det blir hakket for komplisert for noen som kan minimalt om trening. Men for all del, om du leser og forstår det så er alt av Mark Rippetoe (og spesielt Starting strength) gull. Jeg vil uansett anbefale instruksjonsvideoene hans på det varmeste om du synes selve bøkene blir hakket for komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på den selv, men lurer på om det blir hakket for komplisert for noen som kan minimalt om trening. Men for all del, om du leser og forstår det så er alt av Mark Rippetoe (og spesielt Starting strength) gull. Jeg vil uansett anbefale instruksjonsvideoene hans på det varmeste om du synes selve bøkene blir hakket for komplisert.

Det var derfor jeg linket til et youtube-søk på Rippetoe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...