Gamla Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Noen som kan anbefale noen greie bøker om det mest grunnleggende innen styrketrening? Jeg er helt grønn, og det innrømmer jeg glatt. Jeg vet ikke engang hva de fleste øvelsene heter.. Men mer enn villig til å lære! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kommer dessverre ikke på noen gode tips sånn umiddelbart. Men, du kan jo begynne med å lese gjennom "øvelser" her på forumet. Om du greier å lære deg navnet på de vanligste øvelsene, samt grunnleggende teknikk så er det en veldig god begynnelse. Det finnes jo mange god artikler på forumet også, men i farten huske jeg ikke om det er noen som passer som "innføring for grønnskollinger". Du kommer garantert langt ved å bare google eller "fitnessblogge" spørsmål du lurer på. Om du holder alt ryddig og samlet i en tråd så går det sikkert an å spøre fortløpende om det er noe du lurer på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Håpa kanskje på no "fitness for dummies" med bilder:p:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Starting strengt av Rippetoe (finner mye bra av ham på youtube også) Brawn by Stuart McRobert De to burde gi deg et veldig godt utgangspunkt. Den første er nok den beste om trening, men den andre er veldig bra om treningsmentalitet. Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 http://www.dummies.com/store/Fitness.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hadde tenkt å gi deg link til noe jeg syntes var veldig bra da jeg begynte å lese, men etter en rask titt fant jeg ut at det aller meste var ganske utdatert og feil. Det er største problemet er å finne noe som ikke er helt feil, egentlig. Når du først skal lese og sette deg inn i noe, så er det i det minste greit at det stemmer:) Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 hahaha! "Bli en personlig trener, for dumminger" - virker som om 99,7% av alle PT-er har fått utdannelsen sin her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hadde tenkt å gi deg link til noe jeg syntes var veldig bra da jeg begynte å lese, men etter en rask titt fant jeg ut at det aller meste var ganske utdatert og feil. Det er største problemet er å finne noe som ikke er helt feil, egentlig. Når du først skal lese og sette deg inn i noe, så er det i det minste greit at det stemmer:) Rippetoe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Mens du venter på bøkene dine kan du finne mye her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Starting strengt av Rippetoe (finner mye bra av ham på youtube også) Tenkte på den selv, men lurer på om det blir hakket for komplisert for noen som kan minimalt om trening. Men for all del, om du leser og forstår det så er alt av Mark Rippetoe (og spesielt Starting strength) gull. Jeg vil uansett anbefale instruksjonsvideoene hans på det varmeste om du synes selve bøkene blir hakket for komplisert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Tenkte på den selv, men lurer på om det blir hakket for komplisert for noen som kan minimalt om trening. Men for all del, om du leser og forstår det så er alt av Mark Rippetoe (og spesielt Starting strength) gull. Jeg vil uansett anbefale instruksjonsvideoene hans på det varmeste om du synes selve bøkene blir hakket for komplisert. Det var derfor jeg linket til et youtube-søk på Rippetoe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Vil helst ha bøker på akkurat dette, litt pes med den pc'n, kan ikke ta frem youtue hver gang jeg ønsker å lese litt liksom!hehe Masse tips jeg helt klart skal snuse på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det kan hende du burde titte på dummies-boken om styrketrening først, og så eventuelt ta Starting Strength etterpå. Ellers Effektiv Bodybuilding av Ove Rytter også veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg får heller komme tilbake om jeg kommer på noe bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Setter pris på alle tips jeg:) må jo bare lete meg frem i jungelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Flytter til opplæringsbiten, kanskje noen av PTene har noen gode innspill på litteratur Gamla og Roger86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 kanskje noen av PTene har noen gode innspill på litteratur Iiik! Da ser de jo generaliseringen min om PT-er! *flirer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. M Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Styrketrening i teori og praksis av Truls Raastad med venner. Dette kan være en tung bok, men en uvurderlig ressurs for de som ønsker å sette seg inn det meste som angår styrketrening. Gamla og Evjo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Flytter til opplæringsbiten, kanskje noen av PTene har noen gode innspill på litteratur Ikke alltid lett å vite hvor jeg skal putte ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miemarie Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 The guide- anbefales, veldig enkelt forklart alt og med øvelser og bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.