Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper at noen kan ta en titt på denne videoen! Lurer på om jeg gjør øvelsen rett, er det noe jeg bør være mer obs på? Ser det greit ut eller er jeg helt på villspor?

På forhånd takk!

Dette er 3. set av 3, 12 repetisjoner på hvert, omtrent 70 kg.

Skrevet

Nå er jeg ikke særlig dreven innenfor Glutebridge-teknikk,men jeg synes det der så ganske bra ut jeg,god bevegelseslengde:) Du kan med fordel slenge på tyngre vekter og,når du klarer så mange repetisjoner med tilsynelatende bra teknikk(=

Skrevet

reagere bare litt på at du lyfter brystet opp hver gang mellom hver rep, hold øverste del av rygg i matta gjennom hele øvelsen. Prøvde selv på gulvet nå ,måten du gjorde det på å kjentes ikke bra ut for ryggraden. så hold skuldrene og øverste del av ryggen ned i matten. Ellers flott og flott at du har hælene godt opp mot rumpa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...