Gå til innhold

Dårlig bevegelighet hindrer styrketreningen


eroT

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har trent styrke i ca. 3 år, men jeg innser nå at jeg er nødt til å gjøre noe med bevegeligheten for å ta nye steg. Blant annet sliter jeg med å få "kontakt" med ryggen når jeg trener pga. dårlig bevegelighet, da sannsynligvis i brystet, men kanskje også skuldrene. Jeg har egentlig ikke så god greie på dette at jeg vet nøyaktig hvor problemet sitter. Bevegeligheten hindrer i hvert fall fremgangen min, siden jeg ikke får trent enkelte muskelgrupper skikkelig. Jeg må også bruke støtte under hælene når jeg tar knebøy.

Jeg skjønner at jeg må tøye, men problemet er at når jeg ikke helt vet hva jeg skal tøye, eller hvordan jeg skal tøye, så blir ingenting gjort. Er det noen som vet om noen fysioterapeuter (eller andre) i Bergen som er flink på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...