Gå til innhold

Pre workout som ikke påvirker søvnen


AmyGibson

Anbefalte innlegg

Hei!

Har noen av dere tips til pre workout som ikke påvirker søvnen? Jeg har ikke behov for å kunne ta det hver dag, men av og til hadde det vært veldig fint! Jeg er så veldig følsom som koffein osv, og de gangene jeg tar pre workout ligger jeg våken til 3-4 på natta før jeg får sove..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iom at pwo er sentralstimulerende, så skal det la seg vanskelig gjøre - dog er ikke sentralstimulerende parallellt med oppkvikkende

Men de fleste pwo inneholder jo sentralstimulerende midler som nettopp er oppkvikkende (koffein, taurin, guarana, grønn te, mm..) - nemlig for å få den oppkvikkende effekten før/under en treningsøkt

Trener du sent på dagen? Hva slags pwo har du brukt som du ikke får sove av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de fleste påvirker søvnen pga koffein.. Derfor trente jeg tiligere på dagen uten problemer. Alle jeg har brukt har påvirket søvnen min (om jeg har trent seint). Akkurat der kan ikke jeg hjelpe, eneste er å trene så tilig som mulig.. for meg personlig funket det. Nå bruker jeg ikke PWO og trener om kvelden tho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har noen av dere tips til pre workout som ikke påvirker søvnen? Jeg har ikke behov for å kunne ta det hver dag, men av og til hadde det vært veldig fint! Jeg er så veldig følsom som koffein osv, og de gangene jeg tar pre workout ligger jeg våken til 3-4 på natta før jeg får sove..

:)

Marsipan!

Eller noko anna som inneheld sukker/raske karbohydrater. Kan faktisk være ein fordel for nattesøvnen å legge karbohydratene not slutten av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...