Nattevakten Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har nå hatt noen års opphold fra treningen, som var småseriøs back in the days - så jeg vet jeg har en del å gå på når jeg bare kommer i gang igjen. Har dere noen anbefalinger til "oppstartsprogrammer" i startfasen, så jeg ikke blir lei med en eneste gang igjen? Det er nemlig det som har skjedd de andre gangene - det blir et par - 3 økter, så gir jeg opp igjen. Tenker det blir veldig lette vekter de første øktene, med fokus på løftebanen og ~15 reps til jeg føler jeg har kommet inn i det. Når jeg drev på var "3 split" veldig populært, men jeg ser at det er helkroppsprogram som er greia nå, og der har jeg null forutsetninger for å kunne sette opp noe som er brukbart, mye av kunnskapen har forsvunnet som følge av "use it or loose it" også Siter
rudboy Skrevet 24. oktober 2013 Skrevet 24. oktober 2013 http://fitnessbloggen.no/starting-strength/ Nattevakten, Tronaldo og vesen 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.