Gå til innhold

Går opp i vekt, hjelp til sunn diett?


Superglad

Anbefalte innlegg

Trener 2-3 ganger i uka, kombinasjon av cardio og styrke.

Ønsker å gå litt ned i vekt samtidig som jeg strammer opp kroppen ( har 2 barn så er blitt litt "flappetiflapp" som jeg kaller det ;) )

Er 176 høy og veier i dag 66 kg. Selv synes jeg matchvekta mi er 62 kg, men uansett hvilke endringer jeg selv har prøvd i kostholdet så er det ingen forandring. Virker heller som at jeg legger PÅ MEG av endringer.

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har da vel ingen grunn til å gå ned i vekt med den fine vekta til høyden din? :) Fokuser på å stramme opp kroppen med styrketreningen og spis skikkelig. Det du opplever om at du syns du legger på deg av endringer er mest sannsynlig at når du starter å trene styrke og spiser ordentlig, at du legger på deg noe vann og muskler :) Ikke noe verre enn det. At kroppen skal trives på 62 kg er ikke sikkert, det kan godt hende kroppen din har innstilt seg på at den vekta du har nå er mer enn bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...