SiljeP. Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har treningsrom hjemme hvor jeg trener styrke og har det jeg trenger for å trene stort sett hele kroppen, men sliter med å finne bra øvelser for ryggen og skuldrene. Noen som har noen alternativer til chins/pullups/nedtrekk som kan utføres hjemme? Evt andre øvelser Siter
Kristin Charm Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 Siden du har treningsrom hjemme, har du da manualer/vektstang med vektskiver? I så fall, mark og press? Siter
Drlegendary Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 Siden du har treningsrom hjemme, har du da manualer/vektstang med vektskiver? I så fall, mark og press? Har hun det, så åpner det seg en liten verden med flere muligheter, konklusjon: Har hun ikke, må han kjøpe. Om hun har, så anbefaler jeg denne linken: http://www.bodybuilding.com/fun/workout/exercise.html Edit: Skriveleif Siter
SiljeP. Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Skrevet 18. oktober 2013 Har manualer og vektskiver ja Takk for link, skal sjekke ut Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.