Gå til innhold

Vondt i håndledd under øvelser


Sknerten

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg får vondt i håndleddene når jeg tar benkpress. Kjenner det egentlig litt i andre øvelser også..

Jeg er vel alt for pinglete vil jeg tro. Finnes det noe støtte for håndleddene jeg kan kjøpe? Evt hvor kjøper jeg det?

Det samme gjelder egentlig ankelene under knebøy og markløft. Er det noe jeg kan gjøre der for å hjelpe og avlaste?

Nå har jeg begynt å løfte barbeint men synes fortsatt det er vondere i anklene enn det er i lårene under knebøy. Lysken føler jeg også får gjennomgå endel..

Takker for alle tips :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan holder du håndleddene under benken?

bench-press-wrists-grip.jpg

Første vil være veldig mye mer belastende på håndleddene enn bilde nummer to. Har sett mange tilfeller langt verre enn første bildet der forøvrig.

Hvordan er ankelmobiliteten din?

Jeg holder sikkert sånn som den første jeg da.. Det må jeg sjekke neste trening,. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...